Pogotowie stomatologiczne DLA NASZYCH STAŁYCH PACJENTÓW w gabinecie Mikrostomart pozostaje do Państwa dyspozycji po wcześniejszym umówieniu terminu i na poniższych zasadach.
Nie przyjmujemy na NFZ. Przed wykonaniem połączenia telefonicznego, prosimy o szczegółowe zapoznanie się z poniższymi informacjami.
Pogotowie stomatologiczne Mikrostomart - jak to działa?
- Pogotowie Mikrostomart jest głównie pogotowiem dla Naszych Pacjentów tzn. Pacjentów, którzy się regularnie u nas leczą. Wyłączając sytuacje naszej fizycznej nieobecności (urlop, szkolenie),w momencie sytuacji awaryjnej pomocy Naszemu Pacjentowi udzielimy zawsze tego samego dnia, niezależnie od tego jakie mamy danego dnia obłożenie pracą. Dla Naszych Pacjentów usługi tego typu nie wiążą się z żadnymi dodatkowymi kosztami (niezależnie od pory dnia czy daty), a z naszej strony jest to wyraz wdzięczności za zaufanie, którym nas Państwo obdarzyli. Staramy się i jesteśmy dla Was! Jeśli telefon gabinetowy jest nieaktywny bądź uruchamia się poczta głosowa każdy z Naszych Pacjentów ma na wizytówce numer pod którym może się bezpośrednio skontaktować z lekarzem w sytuacji awaryjnej.
- Pogotowie Mikrostomart nie działa dla innych Pacjentów
Z poważaniem
Mikrostomart